ماسك صورت زردچوبه

۲۵ بازديد

براي پوست هاي خشك و داراي جوش و آكنه استفاده از زردچوبه توصيه مي گردد.در اين قسمت قصد داريم تا نحوه تهيه ماسك صورت زردچوبه را توضيح دهيم.در ادامه با مرجع تخصصي ماسك صورت همراه باشيد.

در ابتدا برخي از خواص و كاربردهاي زردچوبه را نام مي بريم.از ساليان بسيار دور تر زردچوبه را با خواص درماني بسيار شناخته اند و محبوبيت استفاده از آن روز افزون است.درمان التهابات پوستي مهمترين كاربرد زردچوبه مي باشد.دليل اين امر نيز وجود ماده اي بنام كوركومين در زردچوبه است كه اساسا ماده اي ضد باكتري است و باعث دفع عفونت و التهابات پوستي مي شود.

همچنين بدليل خاصيت ايه برداري مي توان از رزدچوبه براي تقويت سلول ها و بافت پوست استفاده كرد.پس از چند مرحله استفاده از اين ماسك صورت خواهيد ديد كه پوست شما داراي استحكام بيشتري خواهد شد و استفاده از اين ماسك صورت براي پوست هاي حساس توصيه مي گردد.

زردچوبه باعث شفاف شدن و سفيدي پوست مي شود و براي پوست هاي تيره بهترين ماسك صورت مي باشد.

ماسك صورت زردچوبه

نحوه تهيه ماسك صورت زردچوبه

قبل از اينكه از هر ماسك صورتي استفاده كنيد بهتر است تا پوست خود را با آب و صابون بشوييد تا با از بين رفتن چربي هاي پوستي بتوانيد تاثير بهتري از ماسك خود بگيريد.زمان پيشنهادي براي انواع ماسك صورت زردچوبه حدود 20 دقيقه مي باشد كه در ادامه برخي ماسك ها را خدمت شما معرفي خواهيم كرد.

ساده ترين ماسك صورت زردچوبه را مي توانيد با 3 قاشق غذا خوري شير بهمراه نصف قاشق چايخوري عسل ، و 3 قاشق چايخوري آرد بهمراه يك قاشق چايخوري زردچوبه را مخلوط كنيد و اين خمير را روي پوست صورت خود بگذاريد.

براي پوست هاي خشك استفاده از زردچوبه به همراه شير خشك و آب توضيه مي گردد.براي اين منظور بايد نصف قاشق غذاخوري زردچوبه را با دو قاشق چايخوري شير خشك مخلوط كرده و سپس كمي آب به آن اضافه كنيم تا حالت خميري به خود بگيرد.زمان تقريبي اين ماسك 15 دقيقه است كه مي توان در 10 دقيقه نيز تاثير خوبي از آن گرفت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.